Łańcuch rozrządu
A~6215060~1123
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do SUZUKI 450Z, 450
Nazwa Łańcuch rozrządu
238.20
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do GAS GAS 450FSE, 450 HP; KAWASAKI 400, 400R; SUZUKI 400, 400E, 400S, 400SM, 400SMU, 400 (Quadsport)
Nazwa Łańcuch rozrządu
239.38
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do GAS GAS 250F 4T, 250F 4T (Six Days); KAWASAKI 250, 250F; SUZUKI 250; YAMAHA 250F, 250R
Nazwa Łańcuch rozrządu
211.72
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do GAS GAS 450F; HONDA 250R, 250R, 250X; HUSQVARNA 450; KTM 450 (SixDays), 450; SHERCO 3.0l F, 2,5I F
Nazwa Łańcuch rozrządu
264.95
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do HONDA 250R, 250R (USA), 250R-B
Nazwa Łańcuch rozrządu
249.12
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do HUSABERG 250; HUSQVARNA 450, 250, 501, 450 Rally; KTM 450, 450 (SixDays), 450Rac., 500, 500 (Six Days), 250, 250 (SixDays)
Nazwa Łańcuch rozrządu
290.80
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do HUSABERG 390, 390 (Enduro), 450, 450, 450 (Enduro), 450FE; HUSQVARNA 450, 450 Rally; KTM 400, 450, 450 (SixDays), 450R, 450 (Six Days)
Nazwa Łańcuch rozrządu
295.78
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do APRILIA 1200 (Capo Nord), 1200 Caponord ABS, 1000 RSV4 R APRC Factory ABS, 750 ABS GT (Shiver), 750 (Shiver), 750 (Shiver GT)
Nazwa Łańcuch rozrządu
263.24
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do YAMAHA 250F, 250FX
Nazwa Łańcuch rozrządu
235.47
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do YAMAHA 250R, 250X, 450F, 450, 450FX
Nazwa Łańcuch rozrządu
239.38
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do KAWASAKI 450F, 450; YAMAHA 450F, 450FX
Nazwa Łańcuch rozrządu
254.20
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do KAWASAKI 450R, 450F, 450
Nazwa Łańcuch rozrządu
254.20
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do KTM 450, 450 (Sup.Mot.), 450 ATV, 450 Quad, 505, 505 (ATV), 505 Quad, 450 (Racing), 505 4T, 505 (Racing), 450F, 505F
Nazwa Łańcuch rozrządu
244.35
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do HUSABERG 250, 350; HUSQVARNA 250, 350; KTM 250, 250 (SixDays), 350, 350 (SixDays), 350E, 250 (Factory Edition), 350 SIX DAYS
Nazwa Łańcuch rozrządu
432.48
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do HUSQVARNA 250, 350; KTM 250, 250 (SixDays), 350, 350 (SixDays)
Nazwa Łańcuch rozrządu
348.37
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
226.06
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do BETA 400 4T, 400 (Enduro), 450 4T, 450 (Cross Country 4T), 450 (Enduro 4T), 480 (Enduro 4T), 498 (Enduro 4T); HONDA 900F (Hornet)
Nazwa Łańcuch rozrządu
268.76
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
DID
Łańcuch rozrządu 05T liczba ogniw 100, otwarty, rolkowy pasuje do APRILIA 1000 (Capo Nord), 1000 (Mille Futura), 1000, 1000 (Mille), 1000 SP, 1000R, 1000R (Mile), 1000 (Falco), 1000 (Mile)
Nazwa Łańcuch rozrządu
Liczba ogniw [szt.] 100
188.13
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
DID
Łańcuch rozrządu 05T liczba ogniw 126, otwarty, rolkowy pasuje do BMW 650, 650 Funduro, 650CS ABS (Scarv.), 650CS (Scarv.), 650GS, 650GS ABS, 650GS (Dak.), 650GSD, 650ST; BOMBARDIER 650
Nazwa Łańcuch rozrządu
Liczba ogniw [szt.] 126
237.03
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
DID
Łańcuch rozrządu 05T liczba ogniw 90, otwarty, rolkowy pasuje do KAWASAKI 300 (Lakota), 300 (Lakota Sport), 250, 300 (Bayou), 300 (Bayou 2WD), 300 (Bayou 4WD), 200, 300, 300 (Prairie 2WD)
Nazwa Łańcuch rozrządu
Liczba ogniw [szt.] 90
169.35
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
DID
Łańcuch rozrządu 05T liczba ogniw 90, fabrycznie zakuty, rolkowy pasuje do KAWASAKI 300 (Lakota Sport), 250, 300 (Bayou 4WD), 200, 300 (Prairie 2WD), 300 (Prairie 4WD), 250C
Nazwa Łańcuch rozrządu
Liczba ogniw [szt.] 90
169.35
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
DID
Łańcuch rozrządu 05T liczba ogniw 96, otwarty, rolkowy pasuje do KTM 400, 400 LC-4, 400LC4 E, 250Rac., 400G, 400LC4 (Comp.), 400LC4 (Comp. Sixd.), 400Rac., 450, 450G, 450R, 450Rac., 520, 520 4T
Nazwa Łańcuch rozrządu
Liczba ogniw [szt.] 96
180.58
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
DID
Łańcuch rozrządu 05T liczba ogniw 96, fabrycznie zakuty, rolkowy pasuje do KTM 250, 400, 450, 520, 525
Nazwa Łańcuch rozrządu
Liczba ogniw [szt.] 96
180.58
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
DID
Łańcuch rozrządu 06BHSDH liczba ogniw 100, otwarty, rolkowy pasuje do HUSQVARNA 410, 510, 610
Nazwa Łańcuch rozrządu
Liczba ogniw [szt.] 100
381.00
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
DID
Łańcuch rozrządu 06BHSDH liczba ogniw 70, otwarty, rolkowy pasuje do KAWASAKI 650, 650 (Tengai)
Nazwa Łańcuch rozrządu
Liczba ogniw [szt.] 70
272.99
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
DID
Łańcuch rozrządu 06BHSDH liczba ogniw 70, fabrycznie zakuty, rolkowy pasuje do KAWASAKI 650, 650 (Tengai)
Nazwa Łańcuch rozrządu
Liczba ogniw [szt.] 70
270.98
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
13.64
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
DID
Łańcuch rozrządu 215FDHA liczba ogniw 110, fabrycznie zakuty, rolkowy pasuje do POLARIS 500 2x4, 500 4x4, 500 4x4 EFI, 500 6x6, 335, 335 4x4, 400, 450; YAMAHA 400 RRSP, 400RR, 400RR (Exup)
Nazwa Łańcuch rozrządu
Liczba ogniw [szt.] 110
170.15
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
DID
Łańcuch rozrządu 215FDHA liczba ogniw 118, otwarty, rolkowy pasuje do SUZUKI 400 (Bandit); YAMAHA 600H (Genesis), 600R (Genesis), 600R (Thunder Cat)
Nazwa Łańcuch rozrządu
Liczba ogniw [szt.] 118
184.11
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
DID
Łańcuch rozrządu 215FDHA liczba ogniw 118, fabrycznie zakuty, rolkowy pasuje do SUZUKI 400 (Bandit); YAMAHA 600, 600H (Genesis), 600R, 600R (Genesis), 600R (Thunder Cat)
Nazwa Łańcuch rozrządu
Liczba ogniw [szt.] 118
182.51
zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł
1 z 8
następna
W motocyklach najczęściej stosuje się łańcuchy rozrządu, podczas gdy paski spotyka się głównie w silnikach samochodowych. Łańcuch rozrządu do motocykla przenosi ruch obrotowy wału korbowego na wałek rozrządu. Rozrząd motocykla jest zamontowany w głowicy silnika i steruje dostarczaniem powietrza do cylindrów i usuwaniem spalin, które powstają po zapłonie mieszanki. W skład układu wchodzą co najmniej jeden wałek rozrządu, zawory dolotowe, zawory wylotowe, dźwignie zaworowe, popychacze i drążki popychaczy oraz właśnie łańcuch.
Kiedy wymiana łańcucha rozrządu w motocyklu?
Według motoryzacyjnej mitologii łańcuchy rozrządu są wiecznie żywe niczym muzyka Elvisa Presleya, ale w praktyce sprawa wygląda nieco inaczej, ponieważ są elementem, który ulega zużyciu, choć nie dzieje się to od razu. Brak regularnych przeglądów może doprowadzić do wyciągnięcia lub zerwania łańcucha, co prowadzi do remontu silnika. Pierwszymi oznakami, że coś jest nie tak są charakterystyczne dźwięki, a więc wszelkiego rodzaju szumy, cykanie i klekotanie, czy hałasy przypominające odgłosy tarcia metalu o metal. Dlatego potencjalne objawy warto skonsultować z mechanikiem. Niepokój powinno również wywołać falowanie obrotów silnika na biegu jałowym.
Jak dbać o motocyklowy łańcuch rozrządu?
Skrócenie życia łańcuchów rozrządu wynika z dwóch kwestii. Pierwsza to zastosowanie tańszych materiałów i na to użytkownik nie ma żadnego wpływu. Druga rzecz to zwiększenie przez producentów interwałów serwisowych, co oczywiście cieszy właścicieli motocykli, ponieważ nie muszą zbyt często wydawać pieniędzy na przeglądu, zwłaszcza jeśli pokonują rocznie wiele kilometrów. Są jednak marki, które nadal trwają przy wykonywaniu przeglądów co 6 do 7 tysięcy kilometrów. W nowoczesnych motocyklach nie ma potrzeby regulacji łańcucha rozrządu, ponieważ stosuje się automatyczne napinacze. One jednak również wymagają uwagi i czasami zdarza się, że wymagają wymiany. Kluczem do sukcesu jest jednak regularna wymiana oleju silnikowego, którą warto przeprowadzać częściej niż sugeruje to producent. Łańcuch rozrządu w motocyklu potrzebuje przede wszystkim odpowiedniego smarowania.