Cena



Łańcuch rozrządu

A~6215060~1123

ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do SUZUKI 450Z, 450
Nazwa Łańcuch rozrządu
Do koszyka
 
(0)
3 szt.
Cena regularna  
238.20
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
6 szt.
Cena regularna  
239.38
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
7 szt.
Cena regularna  
211.72
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
8 szt.
Cena regularna  
264.95
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
4 szt.
Cena regularna  
249.12
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
8 szt.
Cena regularna  
290.80
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
5 szt.
Cena regularna  
295.78
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
5 szt.
Cena regularna  
263.24
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do YAMAHA 250F, 250FX
Nazwa Łańcuch rozrządu
Do koszyka
 
(0)
2 szt.
Cena regularna  
235.47
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
8 szt.
Cena regularna  
239.38
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
5 szt.
Cena regularna  
254.20
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
6 szt.
Cena regularna  
254.20
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
2 szt.
Cena regularna  
244.35
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
9 szt.
Cena regularna  
432.48
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
9 szt.
Cena regularna  
348.37
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
ATHENA
Łańcuch rozrządu, fabrycznie zakuty, płytkowy pasuje do KAWASAKI 250F
Nazwa Łańcuch rozrządu
Do koszyka
 
(0)
7 szt.
Cena regularna  
226.06
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
>9 szt.
Cena regularna  
268.76
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
4 szt.
Cena regularna  
188.13
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
6 szt.
Cena regularna  
237.03
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
3 szt.
Cena regularna  
169.35
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
3 szt.
Cena regularna  
169.35
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
>9 szt.
Cena regularna  
180.58
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
DID
Łańcuch rozrządu 05T liczba ogniw 96, fabrycznie zakuty, rolkowy pasuje do KTM 250, 400, 450, 520, 525
Nazwa Łańcuch rozrządu
Liczba ogniw [szt.] 96
Do koszyka
 
(0)
4 szt.
Cena regularna  
180.58
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
DID
Łańcuch rozrządu 06BHSDH liczba ogniw 100, otwarty, rolkowy pasuje do HUSQVARNA 410, 510, 610
Nazwa Łańcuch rozrządu
Liczba ogniw [szt.] 100
Do koszyka
 
(0)
2 szt.
Cena regularna  
381.00
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
DID
Łańcuch rozrządu 06BHSDH liczba ogniw 70, otwarty, rolkowy pasuje do KAWASAKI 650, 650 (Tengai)
Nazwa Łańcuch rozrządu
Liczba ogniw [szt.] 70
Do koszyka
 
(0)
2 szt.
Cena regularna  
272.99
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
DID
Łańcuch rozrządu 06BHSDH liczba ogniw 70, fabrycznie zakuty, rolkowy pasuje do KAWASAKI 650, 650 (Tengai)
Nazwa Łańcuch rozrządu
Liczba ogniw [szt.] 70
Do koszyka
 
(0)
4 szt.
Cena regularna  
270.98
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
DID
Łańcuch rozrządu 06BHSDH, ogniwo łączące, rolkowy
Nazwa Łańcuch rozrządu
Do koszyka
 
(0)
10 szt.
Cena regularna  
13.64
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
3 szt.
Cena regularna  
170.15
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
7 szt.
Cena regularna  
184.11
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
4 szt.
Cena regularna  
182.51
( zł/)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:  
1 z 8 następna

W motocyklach najczęściej stosuje się łańcuchy rozrządu, podczas gdy paski spotyka się głównie w silnikach samochodowych. Łańcuch rozrządu do motocykla przenosi ruch obrotowy wału korbowego na wałek rozrządu. Rozrząd motocykla jest zamontowany w głowicy silnika i steruje dostarczaniem powietrza do cylindrów i usuwaniem spalin, które powstają po zapłonie mieszanki. W skład układu wchodzą co najmniej jeden wałek rozrządu, zawory dolotowe, zawory wylotowe, dźwignie zaworowe, popychacze i drążki popychaczy oraz właśnie łańcuch.

Kiedy wymiana łańcucha rozrządu w motocyklu?

Według motoryzacyjnej mitologii łańcuchy rozrządu są wiecznie żywe niczym muzyka Elvisa Presleya, ale w praktyce sprawa wygląda nieco inaczej, ponieważ są elementem, który ulega zużyciu, choć nie dzieje się to od razu. Brak regularnych przeglądów może doprowadzić do wyciągnięcia lub zerwania łańcucha, co prowadzi do remontu silnika. Pierwszymi oznakami, że coś jest nie tak są charakterystyczne dźwięki, a więc wszelkiego rodzaju szumy, cykanie i klekotanie, czy hałasy przypominające odgłosy tarcia metalu o metal. Dlatego potencjalne objawy warto skonsultować z mechanikiem. Niepokój powinno również wywołać falowanie obrotów silnika na biegu jałowym.

Jak dbać o motocyklowy łańcuch rozrządu?

Skrócenie życia łańcuchów rozrządu wynika z dwóch kwestii. Pierwsza to zastosowanie tańszych materiałów i na to użytkownik nie ma żadnego wpływu. Druga rzecz to zwiększenie przez producentów interwałów serwisowych, co oczywiście cieszy właścicieli motocykli, ponieważ nie muszą zbyt często wydawać pieniędzy na przeglądu, zwłaszcza jeśli pokonują rocznie wiele kilometrów. Są jednak marki, które nadal trwają przy wykonywaniu przeglądów co 6 do 7 tysięcy kilometrów. W nowoczesnych motocyklach nie ma potrzeby regulacji łańcucha rozrządu, ponieważ stosuje się automatyczne napinacze. One jednak również wymagają uwagi i czasami zdarza się, że wymagają wymiany. Kluczem do sukcesu jest jednak regularna wymiana oleju silnikowego, którą warto przeprowadzać częściej niż sugeruje to producent. Łańcuch rozrządu w motocyklu potrzebuje przede wszystkim odpowiedniego smarowania.