1. Najczęściej zadawane pytania
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Jeżeli zamówiony towar jest na magazynie wysyłkowym i zamówienie zostanie złożone do godziny 10 to zamówienie najczęściej wysyłane jest jeszcze tego samego dnia. W innych przypadkach termin realizacji zamówienie może ulec wydłużeniu.
Jak złożyć reklamację?
Wszelkie informację odnośnie reklamacji dostępne na stronie: zwroty i reklamacje
Jak dokonać zwrotu?
Wszelkie informację odnośnie zwrotu dostępne na stronie: zwroty i reklamacje
Jakie są dostępne formy dostawy ?
Odbiór w sklepie
Darmowy odbiór w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.
KURIER
Dostawa za pomocą firmy kurierskiej DPD - 14,99 zł, INPOST lub DHL - 19,99. Dostawa DHL za pobraniem - 25,99 zł.
PUNKTY ODBIORU
Dostawa do paczkomatu INPOST - 15,99 zł.
Dostawa do punktu odbioru DPD Pickup - 12,99 zł.
Jakie są dostępne formy płatności ?
2. Zamówienia internetowe
Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu ?
Tak, ale uzależnione to jest od etapu realizacji zamówienia. W celu dokonania zmian produktowych w zamówieniu prosimy o kontakt z naszą infolinią 800 055 666.
Czy mogę zmienić formę dostawy lub płatności realizowanego zamówienia?
Nie, nie ma możlwości zmiany formy dostawy oraz płatności w realizowanym zamówieniu.
3. Metody płatności
Jakie są dostępne formy płatności ?
W SKLEPIE
Płatność przy odbiorze zakupów w naszym sklepie stacjonarnym
ONLINE
Płatność elektroniczna szybkim przelewem lub kartą
ZA POBRANIEM
Płatność dokonywana podczas odbioru przesyłki od kuriera
Jaki jest koszt dostawy ?
Darmowa wysyłka obejmuje zamówienia realizowane z dostawą do sklepu stacjonarnego oraz na zamówienia o wartości powyżej 300 zł przy dowolnej formie dostawy. Koszt dostawy zamówienia o wartości poniżej 300 zł z dostawą w formie kuriera wynosi dla DPD - 14,99, INPOST lub DHL - 19,99 zł, 12,99 zł do punktu odbioru DPD Pickup i 15,99 zł do paczkomatu - płatność z góry, w przypadku płatności przy odbiorze koszt dostawy to 25,99 zł.
Jak skorzystać z kodu promocyjnego ?
Aby skorzystać z kodu promocyjnego należy podać go podczas finalizowania zamówienia.
Czy można dokonać zakupu na raty ?
Sprzedaż ratalna dostępna jest jako dodatkowa forma płatności w panelu Przelewy24.
4. Dostawa
Jakie są dostępne formy dostawy ?
Odbiór w sklepie
Darmowy odbiór w jednym z naszych sklepów stacjonarnych
KURIER
Dostawa za pomocą firmy kurierskiej DPD - 14,99 zł, INPOST lub DHL - 19,99. Dostawa DHL za pobraniem - 25,99 zł.
PUNKTY ODBIORU
Dostawa do paczkomatu INPOST - 15,99 zł
Dostawa do punktu odbioru DPD Pickup - 12,99 zł.
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Realizacja zamówienia rozpoczyna się w dniu przyjęcia zamówienia jeśli towar jest dostępny na magazynie centralnym i przyjęcie zamówienia nastąpiło do godziny 10.00. Zamówienia przyjęte po godzinie 10:00 realizowane są w nastepnym dniu roboczym. W przypadku braku produtku na magazynie centralnym czas realizacji zamówienia może uleć wydłużeniu.
5. Reklamacja
Jak złożyć reklamację ?
Wszelkie informację odnośnie reklamacji dostępne na stronie: zwroty i reklamacje
Czy istnieje możliwość złożenia reklamacji z zamówienia internetowego w sklepie stacjonarnym?
Nie, reklamacja produktów zakupionych w sklepie internetowym dokonywana jest wysyłkowo. Szczególy dostępne na stronie: zwroty i reklamacje
6. Zwrot
Jak dokonać zwrotu zakupionego produktu ?
Wszelkie informację odnośnie zwrotu dostępne na stronie: zwroty i reklamacje
Ile czasu mam na zwrot ?
Czas na zwrot uzależniony jest od wybranego sposobu. W przypadku wybrania zwrotu drogą wysyłkową zwrot zakupionego towaru należy dokonać do 60 dni. Przy zwrocie w sklepie stacjonarnym obowiązuje 14 dniowy okres zwrotu.
Kto pokrywa koszty wysyłki zwracanego towaru?
Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa kupujący.
Jak zostanie dokonany zwrot pieniędzy za zwracane produkty?
Zwrot należności za zwracane towary dokonywane jest na konto bankowe wskazane przez zwracającego.