Filtry Wyczyść filtry


Cena



Producent

Status

Nie wybrano żadnego pojazdu

A~6600000
  • 1
  • 2
  • 3
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Przełącznik / Włącznik VIC-18557 (światła stop) pasuje do APRILIA; DAELIM; HONDA; HYOSUNG; KYMCO; SACHS; SANGYANG/SYM; SYM
VICMA
Przełącznik / Włącznik VIC-18557 (światła stop) pasuje do APRILIA; DAELIM; HONDA; HYOSUNG; KYMCO; SACHS; SANGYANG/SYM; SYM
(0)
Włącznik światła stop VIC-18558
VICMA
Włącznik światła stop VIC-18558
(0)
Przełącznik / Włącznik VIC-21159 (światła stop) pasuje do APRILIA; MOTO GUZZI; PIAGGIO/VESPA
VICMA
Przełącznik / Włącznik VIC-21159 (światła stop) pasuje do APRILIA; MOTO GUZZI; PIAGGIO/VESPA
(0)
Przełącznik / Włącznik VIC-18555 (światła stop) pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
VICMA
Przełącznik / Włącznik VIC-18555 (światła stop) pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
(0)
Przełącznik / Włącznik VIC-18559 (światła stop) pasuje do KYMCO; SANGYANG/SYM; SUZUKI; SYM
VICMA
Przełącznik / Włącznik VIC-18559 (światła stop) pasuje do KYMCO; SANGYANG/SYM; SUZUKI; SYM
(0)
Dźwignia hamulca nożnego pasuje do SUZUKI 600
VICMA
Dźwignia hamulca nożnego pasuje do SUZUKI 600
(0)
Włącznik światła stop VIC-18553
VICMA
Włącznik światła stop VIC-18553
(0)
Dźwignia hamulca nożnego pasuje do SUZUKI 600, 750, 650, 1000R, 1000S
VICMA
Dźwignia hamulca nożnego pasuje do SUZUKI 600, 750, 650, 1000R, 1000S
(0)
Napinacz linki
VICMA
Napinacz linki
(0)
Dźwignia hamulca nożnego pasuje do HONDA 600F
VICMA
Dźwignia hamulca nożnego pasuje do HONDA 600F
(0)
Dźwignia hamulca nożnego pasuje do SUZUKI 1000, 600, 750
VICMA
Dźwignia hamulca nożnego pasuje do SUZUKI 1000, 600, 750
(0)
Klocki hamulcowe VIC-O716 VICMA pasuje do APRILIA; HONDA; MALAGUTI
VICMA
Klocki hamulcowe VIC-O716 VICMA pasuje do APRILIA; HONDA; MALAGUTI
(0)
Dźwignia hamulca nożnego pasuje do SUZUKI 1300R (Hayabusa)
VICMA
Dźwignia hamulca nożnego pasuje do SUZUKI 1300R (Hayabusa)
(0)
Dźwignia hamulca nożnego pasuje do YAMAHA 1000
VICMA
Dźwignia hamulca nożnego pasuje do YAMAHA 1000
(0)
Dźwignia hamulca nożnego pasuje do YAMAHA 600
VICMA
Dźwignia hamulca nożnego pasuje do YAMAHA 600
(0)
Klocki hamulcowe VIC-P10795 VICMA pasuje do HONDA; KYMCO; SYM
VICMA
Klocki hamulcowe VIC-P10795 VICMA pasuje do HONDA; KYMCO; SYM
(0)
Szczęki hamulcowe
VICMA
Szczęki hamulcowe
(0)
Szczęki hamulcowe
VICMA
Szczęki hamulcowe
(0)
Szczęki hamulcowe
VICMA
Szczęki hamulcowe
(0)
Dźwignia hamulca nożnego pasuje do HONDA 600RR
VICMA
Dźwignia hamulca nożnego pasuje do HONDA 600RR
(0)
Szczęki hamulcowe
VICMA
Szczęki hamulcowe
(0)
Szczęki hamulcowe
VICMA
Szczęki hamulcowe
(0)
Szczęki hamulcowe
VICMA
Szczęki hamulcowe
(0)
Szczęki hamulcowe
VICMA
Szczęki hamulcowe
(0)
Szczęki hamulcowe
VICMA
Szczęki hamulcowe
(0)
Szczęki hamulcowe
VICMA
Szczęki hamulcowe
(0)
Szczęki hamulcowe
VICMA
Szczęki hamulcowe
(0)
Szczęki hamulcowe
VICMA
Szczęki hamulcowe
(0)
1 z 3 następna

Motocykle szybko przyspieszają i nierzadko pozwalają na rozwijanie wysokich prędkości, dlatego układ hamulcowy do motocykli musi być w pełni sprawny i rozważnie dobrany do specyfiki posiadanego jednośladu oraz warunków użytkowania. Zakup odpowiednich tarcz i klocków hamulcowych nie musi od razu oznaczać wyboru rozwiązań używanych na torach wyścigowych, bo podczas "cywilnej" jazdy nie będą skutecznie pracowały. Trzeba też pamiętać o odpowiedniej obsłudze, a więc np. przedmuchaniu zacisków sprężonym powietrzem, co pozwoli oczyścić całość z kurzu i piachu.

Układ hamulcowy w motocyklu – klocki hamulcowe

To najszybciej zużywający się element całej układanki ze względu na to, że za ich działanie odpowiedzialna jest okładzina wykonana z włókna węglowego, materiałów organicznych lub metalicznych. Można też spotkać klocki ceramiczne. Okładziny organiczne są tańsze, mają mniejszy wpływ na zużywanie tarcz hamulcowych, ale jednocześnie nie zapewniają dobrej stabilności i mocno pylą. Okładzina jest tu osadzona przy pomocy żywicy. Inaczej sytuacja wygląda przy klockach spiekanych, które powstają z mieszanki różnych metali i są nimi połączone. Sportowe klocki hamulcowe spowodują szybsze zużycie tarcz hamulcowych i dodatkowo spełniają swoją funkcję przy wysokich temperaturach. Są również wymagające w obsłudze. Kupując klocki, do nazwijmy to normalnej jazdy, najlepiej wybrać takie, które zapewnią krótką drogę hamowania i wysoką wydajność.

Układ hamulcowy do motocykli – tarcze hamulcowe

Tarcze zazwyczaj wykonuje się ze stali nierdzewnej, a diabeł tkwi w jakości stopu. Dobre tarcze są odporne na ścieranie, dobrze odprowadzają ciepło i nie odkształcają się. Na rynku są dwa rodzaje tarcz - stałe i pływające. Te pierwsze mocuje się do piasty, a drugie mają dwa dyski, z czego do piasty mocuje się tylko jeden. Tarcze pływające uchodzą za trwalsze i lepiej odprowadzające ciepło. Skoro już przy tym jesteśmy, to ważny jest to, czy tarcze są lite, czy wentylowane. Te drugie są lżejsze i lepiej odprowadzają ciepło, a więc wolniej się zużywają.