Filtry Wyczyść filtry


Cena



Producent

Status

Nie wybrano żadnego pojazdu

A~6600000

Klocki hamulcowe MCB100 TRW organic, przeznaczenie droga
TRW
Klocki hamulcowe MCB100 TRW organic, przeznaczenie droga
(0)
Klocki hamulcowe MCB682SV TRW sinter, przeznaczenie droga pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
TRW
Klocki hamulcowe MCB682SV TRW sinter, przeznaczenie droga pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
(0)
Klocki hamulcowe MCB776SV TRW sinter, przeznaczenie droga pasuje do HARLEY DAVIDSON; HONDA; SUZUKI
TRW
Klocki hamulcowe MCB776SV TRW sinter, przeznaczenie droga pasuje do HARLEY DAVIDSON; HONDA; SUZUKI
(0)
Klocki hamulcowe MCB739RSI TRW sinter, przeznaczenie wyścigi offroad pasuje do APRILIA; BETA; GAS GAS; KAWASAKI; SHERCO; SUZUKI; TM; YAMAHA
Klocki hamulcowe MCB602 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
TRW
Klocki hamulcowe MCB602 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
(0)
Klocki hamulcowe MCB640 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do YAMAHA
TRW
Klocki hamulcowe MCB640 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do YAMAHA
(0)
Klocki hamulcowe MCB736SV TRW sinter, przeznaczenie droga pasuje do BMW
TRW
Klocki hamulcowe MCB736SV TRW sinter, przeznaczenie droga pasuje do BMW
(0)
Klocki hamulcowe MCB760 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do ADLY; ARCTIC CAT; CPI; KAWASAKI; KYMCO; YAMAHA
TRW
Klocki hamulcowe MCB760 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do ADLY; ARCTIC CAT; CPI; KAWASAKI; KYMCO; YAMAHA
(0)
Klocki hamulcowe MCB707SH TRW sinter, przeznaczenie droga/wyścigi pasuje do BMW; MOTO GUZZI
TRW
Klocki hamulcowe MCB707SH TRW sinter, przeznaczenie droga/wyścigi pasuje do BMW; MOTO GUZZI
(0)
Klocki hamulcowe MCB705SH TRW sinter, przeznaczenie droga/wyścigi pasuje do HONDA; KYMCO; LAVERDA
TRW
Klocki hamulcowe MCB705SH TRW sinter, przeznaczenie droga/wyścigi pasuje do HONDA; KYMCO; LAVERDA
(0)
Klocki hamulcowe MCB677SV TRW sinter, przeznaczenie droga pasuje do BUELL; CAGIVA; DAELIM; HONDA; KYMCO
TRW
Klocki hamulcowe MCB677SV TRW sinter, przeznaczenie droga pasuje do BUELL; CAGIVA; DAELIM; HONDA; KYMCO
(0)
Klocki hamulcowe MCB510 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do DAELIM; HONDA; KAWASAKI; SUZUKI; YAMAHA
TRW
Klocki hamulcowe MCB510 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do DAELIM; HONDA; KAWASAKI; SUZUKI; YAMAHA
(0)
Klocki hamulcowe MCB561SI TRW sinter, przeznaczenie offroad pasuje do HONDA; KAWASAKI; SUZUKI; YAMAHA
TRW
Klocki hamulcowe MCB561SI TRW sinter, przeznaczenie offroad pasuje do HONDA; KAWASAKI; SUZUKI; YAMAHA
(0)
Klocki hamulcowe MCB677 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do BUELL; CAGIVA; DAELIM; HONDA; KYMCO
TRW
Klocki hamulcowe MCB677 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do BUELL; CAGIVA; DAELIM; HONDA; KYMCO
(0)
Klocki hamulcowe MCB535EC TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do KTM; PEUGEOT; PIAGGIO/VESPA; SUZUKI; YAMAHA
TRW
Klocki hamulcowe MCB535EC TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do KTM; PEUGEOT; PIAGGIO/VESPA; SUZUKI; YAMAHA
(0)
Klocki hamulcowe MCB662 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do KAWASAKI
TRW
Klocki hamulcowe MCB662 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do KAWASAKI
(0)
Klocki hamulcowe MCB659SV TRW sinter, przeznaczenie droga pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
TRW
Klocki hamulcowe MCB659SV TRW sinter, przeznaczenie droga pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
(0)
Klocki hamulcowe MCB681 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
TRW
Klocki hamulcowe MCB681 TRW organic, przeznaczenie droga/offroad/skuter pasuje do KAWASAKI; SUZUKI
(0)
1 z 28 następna

Motocykle szybko przyspieszają i nierzadko pozwalają na rozwijanie wysokich prędkości, dlatego układ hamulcowy do motocykli musi być w pełni sprawny i rozważnie dobrany do specyfiki posiadanego jednośladu oraz warunków użytkowania. Zakup odpowiednich tarcz i klocków hamulcowych nie musi od razu oznaczać wyboru rozwiązań używanych na torach wyścigowych, bo podczas "cywilnej" jazdy nie będą skutecznie pracowały. Trzeba też pamiętać o odpowiedniej obsłudze, a więc np. przedmuchaniu zacisków sprężonym powietrzem, co pozwoli oczyścić całość z kurzu i piachu.

Układ hamulcowy w motocyklu – klocki hamulcowe

To najszybciej zużywający się element całej układanki ze względu na to, że za ich działanie odpowiedzialna jest okładzina wykonana z włókna węglowego, materiałów organicznych lub metalicznych. Można też spotkać klocki ceramiczne. Okładziny organiczne są tańsze, mają mniejszy wpływ na zużywanie tarcz hamulcowych, ale jednocześnie nie zapewniają dobrej stabilności i mocno pylą. Okładzina jest tu osadzona przy pomocy żywicy. Inaczej sytuacja wygląda przy klockach spiekanych, które powstają z mieszanki różnych metali i są nimi połączone. Sportowe klocki hamulcowe spowodują szybsze zużycie tarcz hamulcowych i dodatkowo spełniają swoją funkcję przy wysokich temperaturach. Są również wymagające w obsłudze. Kupując klocki, do nazwijmy to normalnej jazdy, najlepiej wybrać takie, które zapewnią krótką drogę hamowania i wysoką wydajność.

Układ hamulcowy do motocykli – tarcze hamulcowe

Tarcze zazwyczaj wykonuje się ze stali nierdzewnej, a diabeł tkwi w jakości stopu. Dobre tarcze są odporne na ścieranie, dobrze odprowadzają ciepło i nie odkształcają się. Na rynku są dwa rodzaje tarcz - stałe i pływające. Te pierwsze mocuje się do piasty, a drugie mają dwa dyski, z czego do piasty mocuje się tylko jeden. Tarcze pływające uchodzą za trwalsze i lepiej odprowadzające ciepło. Skoro już przy tym jesteśmy, to ważny jest to, czy tarcze są lite, czy wentylowane. Te drugie są lżejsze i lepiej odprowadzają ciepło, a więc wolniej się zużywają.