Opona motocyklowa szosowa - Inter Motors
A~5010120~91942
CONTINENTAL
Szosowa 180/55ZR17 73W TL Tył
CONTINENTAL
Szosowa 180/55ZR17 73W TL Tył
BRIDGESTONE
Szosowa 140/90-15 70H TL Tył
BRIDGESTONE
Szosowa 190/55ZR17 75W TL Tył
CONTINENTAL
Szosowa 160/60ZR17 69W TL Tył
MICHELIN
Szosowa 160/60ZR17 69W TL Tył
DUNLOP
Szosowa 120/70ZR17 58W TL Przód
PIRELLI
Szosowa 150/70R18 70V TL Tył
BRIDGESTONE
Szosowa 170/80B15 77H TL Tył
BRIDGESTONE
Szosowa 100/90-19 57H TT Przód
MITAS
Szosowa 180/55ZR17 73W TL Tył
BRIDGESTONE
Szosowa 190/55ZR17 75W TL Tył
BRIDGESTONE
Szosowa 100/90-19 57H TL Przód
BRIDGESTONE
Szosowa 180/55ZR17 73W TL Tył
METZELER
Szosowa 120/70ZR17 58W TL Przód
BRIDGESTONE
Szosowa 130/90-16 67H TT Przód
BRIDGESTONE
Szosowa 180/60R16 74H TL Tył
PIRELLI
Szosowa 120/70ZR17 58W TL Przód
METZELER
Szosowa 190/50ZR17 73W TL Tył
BRIDGESTONE
Szosowa 130/90-16 67H TL Przód
MICHELIN
Szosowa 120/70ZR17 58W TL Przód
BRIDGESTONE
Szosowa 180/55ZR17 73W TL Tył
CONTINENTAL
Szosowa 180/55ZR17 73W TL Tył
MITAS
Szosowa 3.50/-19 63P TT Przód/Tył
MITAS
Szosowa 120/70ZR17 58W TL Przód
BRIDGESTONE
Szosowa 120/70ZR17 58W TL Przód
BRIDGESTONE
Szosowa 190/50ZR17 73W TL Tył
PIRELLI
Szosowa 120/70ZR17 58W TL Przód
BRIDGESTONE
Szosowa 150/80-16 71H TL Przód
DUNLOP
Szosowa 120/60ZR17 55W TL Przód
Opony szosowe
Stosowane na co dzień, muszą sprostać wymagającym warunkom i często zmianom rodzaju nawierzchni. Ponadto, przy częstej jeździe są narażone na częste zużycie, dlatego warto przed ich zakupem zastanowić się, jakie powinny spełnić warunki – czy lepiej wybrać opony szosowe motocyklowe z dużą czy małą ilością rowków, wykonaną z mieszanki gumy z krzemionką czy też bez?Opony szosowe do motocykli powinny gwarantować bardzo dobrą przyczepność niezależnie od warunków, poprawiać dynamikę jazdy oraz odpowiadać za stabilizację. Na suchej nawierzchni bardzo dobrze sprawdzają się opony szosowe motocyklowe z niewielką ilością rowków, które występują tylko w środkowej strefie bieżnika. Niestety, na mokrej nawierzchni już nie będą zachowywały się tak dobrze. Opony terenowe szosowe powinny mieć większą ilość rowków, w ten sposób osiągniemy znacznie lepszą przyczepność na mokrym podłożu. Mniejsza powierzchnia kontaktu opony z nawierzchnią zmniejsza jednak przyczepność, a zatem warto zwrócić uwagę również na głębokość rowków, która nie powinna być zbyt duża.