Filtry Wyczyść filtry


Cena



Producent

Status


A~5090009
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 5W40 CASTROL Power 1 Scooter 1l 4T, API SL JASO MB Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 5W40 CASTROL Power 1 Scooter 1l 4T, API SL JASO MB Syntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 15W50 CASTROL Power 1 1l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 15W50 CASTROL Power 1 1l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W30 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W30 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 Racing 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 Racing 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Smar do łańcucha CASTROL CHAIN SPRAY 0,4l do smarowania Syntetyczny
CASTROL
Smar do łańcucha CASTROL CHAIN SPRAY 0,4l do smarowania Syntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 4l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 4l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W50 CASTROL Power 1 Racing 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W50 CASTROL Power 1 Racing 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej silnikowy 2T CASTROL Power 1 Scooter 1l 2T, API TC+ JASO FD Półsyntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 2T CASTROL Power 1 Scooter 1l 2T, API TC+ JASO FD Półsyntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 5W40 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SL JASO MA-2 Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 5W40 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SL JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej silnikowy 2T CASTROL A747 1l 2T wyczynowy, API TC
CASTROL
Olej silnikowy 2T CASTROL A747 1l 2T wyczynowy, API TC
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W50 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W50 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej przekładniowy 10W40 CASTROL MTX 1l, API SG Mineralny
CASTROL
Olej przekładniowy 10W40 CASTROL MTX 1l, API SG Mineralny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 20W50 CASTROL Power 1 1l 4T, API SN JASO MA-2 Mineralny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 20W50 CASTROL Power 1 1l 4T, API SN JASO MA-2 Mineralny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 1l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 1l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 15W50 CASTROL Power 1 4l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 15W50 CASTROL Power 1 4l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Smar do łańcucha CASTROL CHAIN LUBE RACING 0,4l do smarowania zalecany do motocykli szosowych Syntetyczny
CASTROL
Smar do łańcucha CASTROL CHAIN LUBE RACING 0,4l do smarowania zalecany do motocykli szosowych Syntetyczny
(0)
Olej przekładniowy 75W140 CASTROL MTX 1l, API GL-5 Syntetyczny
CASTROL
Olej przekładniowy 75W140 CASTROL MTX 1l, API GL-5 Syntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 20W50 CASTROL Power 1 4l 4T, API SN JASO MA-2 Mineralny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 20W50 CASTROL Power 1 4l 4T, API SN JASO MA-2 Mineralny
(0)
Olej silnikowy 2T CASTROL Power 1 Racing 1l 2T, API TC+ JASO FD Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 2T CASTROL Power 1 Racing 1l 2T, API TC+ JASO FD Syntetyczny
(0)
Olej silnikowy 2T CASTROL 1l 2T, API TC JASO FB Mineralny
CASTROL
Olej silnikowy 2T CASTROL 1l 2T, API TC JASO FB Mineralny
(0)
Środek do czyszczenia motocykla CASTROL GREENTEC 1l do czyszczenia
CASTROL
Środek do czyszczenia motocykla CASTROL GREENTEC 1l do czyszczenia
(0)
Olej do filtrów powietrza CASTROL FOAM AIR FILTER OIL 0,4l do smarowania do filtrów piankowych/gąbkowych
CASTROL
Olej do filtrów powietrza CASTROL FOAM AIR FILTER OIL 0,4l do smarowania do filtrów piankowych/gąbkowych
(0)
Olej do amortyzatorów 5W CASTROL Fork Oil Synthetic 0,5l Syntetyczny
CASTROL
Olej do amortyzatorów 5W CASTROL Fork Oil Synthetic 0,5l Syntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W30 CASTROL Power 1 Racing 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W30 CASTROL Power 1 Racing 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)

Oleje/płyny/smary do motocykla mają wpływ na prawidłową eksploatację. Oleje służą do zapewnienia silnikowi i układowi napędowemu właściwego smarowania. Regularna wymiana oleju jest ważna dla zapewnienia długiej żywotności jednostki napędowej. Płyny eksploatacyjne wymieniane są rzadziej, ale nie oznacza to, że można o nich zapomnieć. Najważniejsze to płyn hamulcowy i płyn do chłodnicy do motocykla, jeżeli silnik jest chłodzony cieczą. Z kolei smar do łańcucha służy do właściwej konserwacji napędu i powinien być na wyposażeniu każdego motocyklisty, którego maszyna jest napędzana łańcuchem.

Jaki olej do motocykla?

Na rynku są trzy rodzaje olejów - syntetyczny, półsyntetyczny i mineralny. Najlepiej używać tego pierwszego, ponieważ charakteryzuje się dużą odpornością na wysokie temperatury, ma dobre właściwości czyszczące i uszczelniające, a także pozwala uruchomić silnik nawet przy silnym mrozie. Kupując olej warto trzymać się specyfikacji producenta, a nawet jeśli nie wiadomo, jaki był wlewany wcześniej, to przy nowoczesnych silnikach z powodzeniem można stosować olej syntetyczny. Oznaczenia takie jak np. 10W40 mówią o zakresie temperatur. Pierwsza liczba oznacza temperaturę gęstnienia, a druga - maksymalną temperaturę otoczenia.

Jaki płyn hamulcowy do motocykla?

Płyn hamulcowy stosowany jest w układach hydraulicznych. Przenosi on siłę hamowania z dźwigni hamulca na zacisk hamulcowy. Producenci zalecają kontrolę płynu i ewentualną wymianę nie rzadziej niż co 2 lata. Pierwsze sygnały świadczące o konieczności wymiany to pogorszenie pracy układu hamulcowego i zmiana barwy płynu. Jeżeli płyn jest mętny lub zmieni kolor na bardzo ciemny, to należy go wymienić. Najczęściej stosowany jest płyn hamulcowy do motocykla DOT 4, gdzie temperatura wrzenia wynosi 230 stopni Celsjusza i jest szybko wytracana dzięki procesowi absorpcji wody. Jest też DOT 5.1, gdzie dodano silikon, a temperatura wrzenia wynosi 260 stopni Celsjusza.

Jaki smar do łańcucha motocyklowego?

Wybór smaru powinien zależeć od tego, w jakich warunkach jest wykorzystywany motocykl. Podstawowo dzieli się smary na mokre i suche. Te pierwsze wytrzymują dłuższe przebiegi, ale trzeba je nakładać na gorący łańcuch i dać im wyschnąć, bo w przeciwnym razie można ubrudzić dolną owiewkę i felgę. Suche smary na bazie wosku lub teflonu wymagają częstszego używania, ale też są bardziej odporne na zabrudzenia, ponieważ piasek czy błoto nie będą do nich przylegać.