Filtry Wyczyść filtry


Cena



Producent

Status

Nazwa

Lepkość

Pojemność [l]

Linia produktowa

Przeznaczenie

Nie wybrano żadnego pojazdu

A~6411000~9563
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Olej do amortyzatorów 10W CASTROL Fork Oil 0,5l
CASTROL
Olej do amortyzatorów 10W CASTROL Fork Oil 0,5l
(0)
Olej do amortyzatorów 15W CASTROL Fork Oil 0,5l
CASTROL
Olej do amortyzatorów 15W CASTROL Fork Oil 0,5l
(0)
Olej do amortyzatorów 20W CASTROL Fork Oil 0,5l
CASTROL
Olej do amortyzatorów 20W CASTROL Fork Oil 0,5l
(0)

Olej do amortyzatorów przede wszystkim ma za zadanie zapewnić odpowiednie smarowanie. Jednocześnie odpowiada on za chłodzenie pracujących w trudnych warunkach elementów. Olej do amortyzatorów usuwa przy tym zanieczyszczenia, które są produktem ubocznym tarcia. Pełni więc bardzo ważną rolę, wpływa na bezpieczeństwo jazdy oraz żywotność amortyzatora.

Syntetyczny, półsyntetyczny i mineralny olej do amortyzatorów

Wyróżniamy trzy podstawowe oleje do amortyzatorów do motocykla. Różnią się składem i tym samym właściwościami. Olej syntetyczny jest najdroższy i uważany za najlepszy. W jego składzie znajdują się substancje sztuczne. Półsyntetyczny jest połączeniem mineralnego i naturalnym składzie i syntetycznego. Tak naprawdę jednak, jakość oleju do amortyzatorów zależy od producenta i substancji, na jakie się zdecydował.

Lepkość kinematyczna oleju do amortyzatorów do motocykla

Jest to jedna z ważniejszych cech oleju do amortyzatorów. Lepkość kinematyczna informuje nas o poziomie lepkości, która charakteryzuje opór płynu przed wprawieniem go w ruch. Ma to bezpośredni związek z tarciem. Przy wyższej lepkości kinematycznej jest mniejsze tarcie. Poza tym olej do amortyzatorów o wyższej lepkości wykazuje lepszą zdolność zarówno do tworzenia, jak również utrzymywania filtru olejowego.