Filtry Wyczyść filtry


Cena



Producent

Status

Nazwa

Średnica cylindra [mm]

Nie wybrano żadnego pojazdu

A~6010095
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Cylinder kompletny (750, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do KAWASAKI 750 (Teryx FI 4x4), 750 (Teryx FI 4x4 Sport), 750 Brute Force
CYLINDER WORKS
Cylinder kompletny (750, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do KAWASAKI 750 (Teryx FI 4x4), 750 (Teryx FI 4x4 Sport), 750 Brute Force
(0)
Cylinder (249, 4T) pasuje do KAWASAKI 250F
CYLINDER WORKS
Cylinder (249, 4T) pasuje do KAWASAKI 250F
(0)
Cylinder (686, 4T) pasuje do YAMAHA 700R (Raptor), 700R SE(Raptor)
CYLINDER WORKS
Cylinder (686, 4T) pasuje do YAMAHA 700R (Raptor), 700R SE(Raptor)
(0)
Cylinder kompletny (249, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do YAMAHA 250F
CYLINDER WORKS
Cylinder kompletny (249, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do YAMAHA 250F
(0)
Cylinder kompletny (449, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do HONDA 450R
CYLINDER WORKS
Cylinder kompletny (449, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do HONDA 450R
(0)
Cylinder kompletny (450, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do KAWASAKI 450F
CYLINDER WORKS
Cylinder kompletny (450, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do KAWASAKI 450F
(0)
Cylinder kompletny (468, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do KAWASAKI 450F
CYLINDER WORKS
Cylinder kompletny (468, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do KAWASAKI 450F
(0)
Cylinder (450, 4T) pasuje do YAMAHA 450F, 450
CYLINDER WORKS
Cylinder (450, 4T) pasuje do YAMAHA 450F, 450
(0)
Cylinder (400, 4T) pasuje do ARCTIC CAT 400; KAWASAKI 400, 400R; SUZUKI 400, 400S, 400SM, 400 (Quadsport)
CYLINDER WORKS
Cylinder (400, 4T) pasuje do ARCTIC CAT 400; KAWASAKI 400, 400R; SUZUKI 400, 400S, 400SM, 400 (Quadsport)
(0)
Cylinder kompletny (249, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do YAMAHA 250F
CYLINDER WORKS
Cylinder kompletny (249, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do YAMAHA 250F
(0)
Cylinder kompletny (249, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do KAWASAKI 250F
CYLINDER WORKS
Cylinder kompletny (249, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do KAWASAKI 250F
(0)
Cylinder kompletny (249, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do SUZUKI 250
CYLINDER WORKS
Cylinder kompletny (249, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do SUZUKI 250
(0)
Cylinder (249, 4T) pasuje do KAWASAKI 250F
CYLINDER WORKS
Cylinder (249, 4T) pasuje do KAWASAKI 250F
(0)
Cylinder kompletny (434, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do ARCTIC CAT 400; KAWASAKI 400, 400R; SUZUKI 400, 400S, 400SM, 400 (Quadsport)
CYLINDER WORKS
Cylinder kompletny (434, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do ARCTIC CAT 400; KAWASAKI 400, 400R; SUZUKI 400, 400S, 400SM, 400 (Quadsport)
(0)
Cylinder (249, 4T) pasuje do KTM 250, 250 (SixDays)
CYLINDER WORKS
Cylinder (249, 4T) pasuje do KTM 250, 250 (SixDays)
(0)
Cylinder (350, 4T) pasuje do HUSQVARNA 350; KTM 350
CYLINDER WORKS
Cylinder (350, 4T) pasuje do HUSQVARNA 350; KTM 350
(0)
Cylinder kompletny (750, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do KAWASAKI 750 (Teryx FI 4x4), 750 (Teryx FI 4x4 Sport), 750 Brute Force
CYLINDER WORKS
Cylinder kompletny (750, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do KAWASAKI 750 (Teryx FI 4x4), 750 (Teryx FI 4x4 Sport), 750 Brute Force
(0)
Cylinder kompletny (350, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do KTM 350
CYLINDER WORKS
Cylinder kompletny (350, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do KTM 350
(0)
Cylinder kompletny (450, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do YAMAHA 450R, 450X
CYLINDER WORKS
Cylinder kompletny (450, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do YAMAHA 450R, 450X
(0)
Cylinder (250, 4T) pasuje do HONDA 250R, 250X
CYLINDER WORKS
Cylinder (250, 4T) pasuje do HONDA 250R, 250X
(0)
Cylinder (249, 4T) pasuje do YAMAHA 250F
CYLINDER WORKS
Cylinder (249, 4T) pasuje do YAMAHA 250F
(0)
Cylinder kompletny (249, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do KTM 250, 250 (SixDays)
CYLINDER WORKS
Cylinder kompletny (249, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do KTM 250, 250 (SixDays)
(0)
Cylinder kompletny (250, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do HUSABERG 250; KTM 250, 250 (SixDays)
CYLINDER WORKS
Cylinder kompletny (250, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do HUSABERG 250; KTM 250, 250 (SixDays)
(0)
Cylinder (249, 4T) pasuje do YAMAHA 250F, 250FX
CYLINDER WORKS
Cylinder (249, 4T) pasuje do YAMAHA 250F, 250FX
(0)
Cylinder (750, 4T) pasuje do KAWASAKI 750 (Teryx FI 4x4), 750 (Teryx FI 4x4 Sport), 750 Brute Force
CYLINDER WORKS
Cylinder (750, 4T) pasuje do KAWASAKI 750 (Teryx FI 4x4), 750 (Teryx FI 4x4 Sport), 750 Brute Force
(0)
Cylinder (449, 4T) pasuje do YAMAHA 450F, 450FX
CYLINDER WORKS
Cylinder (449, 4T) pasuje do YAMAHA 450F, 450FX
(0)
Cylinder (350, 4T) pasuje do KTM 350
CYLINDER WORKS
Cylinder (350, 4T) pasuje do KTM 350
(0)
Cylinder (449, 4T) pasuje do HONDA 450R
CYLINDER WORKS
Cylinder (449, 4T) pasuje do HONDA 450R
(0)
Cylinder kompletny (350, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do KTM 350
CYLINDER WORKS
Cylinder kompletny (350, 4T, z tłokiem; z uszczelkami) pasuje do KTM 350
(0)
1 z 4 następna

Cylindry silnika motocyklowego – najważniejsze zadanie

Korpus silnika motocyklowego składa się w skrócie z kilku istotnych części: bloku, w którym znajduje się skrzynia biegów oraz wał korbowy, połączony korbowodami z tłokami, głowicy z pokrywą zaworową, w której znajduje się cały układ rozrządu i zawory, oraz znajdujących się pomiędzy nimi cylindrów lub cylindra (w silnikach jednocylindrowych), w którego wnętrzu poruszają się tłoki oraz odbywa się cały proces spalania. Oczywiście żadna z tych części nie mogłaby działać bez pozostałych, a także dodatkowego osprzętu (układ zasilania, elektryka, układ wydechowy, układ chłodzenia). Wnętrze cylindra jest wyjątkowo gładkie, często pokryte specjalną powłoką która ułatwia ślizg tłoka wraz z pierścieniami w górę i w dół podczas pracy silnika. Gładkość tę uzyskuje się w procesie honowania, czyli precyzyjnego szlifowania cylindrów.

Skutki i przyczyny uszkodzenia cylindra

Cylinder motocyklowy może ulec uszkodzeniu między innymi w efekcie nadmiernego zużycia, nieodpowiedniego smarowania (niski poziom oleju), lub awarii mechanicznych takich jak uszkodzenie pierścieni tłokowych prowadzące do nadmiernego poboru oleju, pęknięcie korbowodu lub przesunięcie się sworznia tłokowego. Do uszkodzenia cylindra w silniku motocyklowym wielokrotnie przyczynia się też uszkodzenie samego tłoka bądź zaworów, których kawałki trafiają do komory spalania i niszczą gładź cylindra. To może doprowadzić do poważnego uszkodzenia gładzi cylindra, zatarcia się tłoka, a pęknięty korbowód może nawet zrobić dziurę w cylindrze. Głębokie rysy, pęknięcia powstałe na gładzi cylindra również eliminują go z dalszego użycia i jedynym rozwiązaniem pozostaje wymiana cylindra oraz uszczelek na nowe.

Koszty wymiany cylindra motocyklowego

Jeśli uszkodzeniu uległ silnik dwu- lub czterocylindrowy, co zdarza się rzadziej, jego naprawa bądź wymiana cylindrów na nowe zwykle jest bardzo kosztowna i nieopłacalna. Najczęściej jednak uszkodzeniom ulegają cylindry w silnikach jednocylindrowych, głównie dwusuwowych, ale także czterosuwowych. Zwykle wiąże się to ze sporym wysileniem silnika więc najczęściej przytrafia się silnikom motocykli do off-roadu, ale również skuterom czy quadom. Wymiana cylindra w tego typu silniku na nowy jest zdecydowanie mniej kosztowna i łatwiejsza do wykonania.

W ofercie sklepu I’M Inter Motors znajdziesz szeroką ofertę cylindrów do motocykli, a także kompletnych zestawów do remontu silnika składających się z cylindrów, tłoków, pierścieni oraz uszczelek renomowanych producentów takich jak Athena, Cylinder Works czy RMS. Znajdziesz tu cylindry do quadów o dużej pojemności oraz motocykli i skuterów dwu- oraz czterosuwowych z kompletnym osprzętem potrzebnym do wymiany.