Zwrot do 60 dni*
Zwrot zamówień odebranych w Sklepie Stacjonarnym
- czas na dokonanie zwrotu: do 14 dni
- możliwy jest zwrot tylko w Sklepie Stacjonarnym
Zwrot zamówień dostarczonych poprzez firmę kurierską*
- czas na dokonanie zwrotu: do 60 dni
- możliwy jest zwrot tylko poprzez odesłanie towaru na niżej wskazany adres
60 dniowy okres zwrotu nie dotyczy części motocyklowych elektronicznych oraz elektrycznych w tym akumulatorów.
1. Wypełnij formularz zwrotu
Jeśli zakupu dokonałeś jako klient zalogowany, upewnij się że zalogowałeś się przed otwarciem formularza zwrotu. Następnie otwórz formularz poniższym przyciskiem i wybierz zamówienie, do którego chcesz wykonać zwrot.
Jeśli dokonałeś zakupu jako gość (nie byłeś zalogowany) po otwarciu formularza zwrotu, będziesz musiał podać dane z zamówienia podane przy zakupie, takie jak: numer zamówienia, adres e-mail oraz numer telefonu. Dane te możesz znaleźć w korespondencji e-mail.
2. Dostarcz produkty
Zamówienia dostarczone przez firmę kurierską:
Wyślij produkty wraz z numerem zamówienia na adres:
Dział Zwrotów Internetowych
ul. Gdańska 15
05-152 Cząstków Mazowiecki
Tel: 665399212
Adres e-mail: [email protected]
Zamówienia odebrane w Sklepie Stacjonarnym:
Zwrot zamówień zamówionych z odbiorem w sklepie stacjonarnym możliwy jest w dowolnym sklepie stacjonarnym w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia.
3. Otrzymaj należność
Po otrzymaniu zwracanych produktów oraz pozytywnej weryfikacji ich stanu, dokonamy zwrotu należności za dokonane zakupy. W przypadku płatności odroczonych PayPO w momencie dokonania zwrotu całości zamówienia do 14 dni roboczych, transakcja jest automatycznie zamykana. Stan punktów w programie lojalnościowym dla klienta posiadającego konto w sklepie zostanie obniżony o wartość zwracanych produktów.
Szczegóły procesu zwrotu znajdziesz w regulaminie sklepu.
Reklamacja produktów
1. Formularz i dowód zakupu
Wypełnij formularz reklamacyjny. Następnie wypełniony formularz z dowodem zakupu (paragon lub faktura) dołącz do wysyłanego towaru.
2. Wyślij produkty
Reklamowane produkty wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacji wyślij na adres:
Dział Reklamacji Motocyklowych
ul. Gdańska 15
05-152 Cząstków Mazowiecki
3. Oczekuj na kontakt
Maksymalnie do 14 dni roboczych poinformujemy Cię o dalszym procesie przebiegu reklamacji. W zależności od stwierdzonej wady towar zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub zwrócimy należność za zakupiony towar.
W wyjątkowych sytuacjach, w zależności od rodzaju reklamowanego produktu oraz jego wady, czas naprawy może wydłużyć się do 90 dni roboczych.
Szczegóły procesu reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.