Olej przekładniowy 10W30 LIQUI MOLY MOTORBIKE GEAR OIL 1l, API GL-4 Syntetyczny
Wysokowydajny olej przekładniowy odporny na duże naciski wyprodukowany z wyselekcjonowanych olejów bazowych oraz dodatków wielofunkcyjnych. Olej może być stosowany w wielu rodzajach przekładni i napędów. Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem oraz optymalną zmianę przełożeń w różnych warunkach pracy.
Właściwości:
- doskonałe właściwości lepkościowo-temperaturowe
- kompatybilny z uszczelkami
- zdolność pochłaniania wysokiego ciśnienia
- doskonała odporność na starzenie
- minimalizuje zużycie
- zmniejsza hałas podczas pracy
Dane techniczne:
- Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-30 SAE J 300
- Gęstość przy 15 ° C 0,860 g / cm³ DIN 51757
- Lepkość w 40 ° C 76,0 mm² / s ASTM D 7042-04
- Lepkość w 100 ° C 11,5 mm² / s ASTM D 7042-04
- Lepkość w -30 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
- Lepkość w -25 ° C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D5293
- Wskaźnik lepkości 145 DIN ISO 2909 HTHS w 150 ° C> = 2,9 mPas ASTM D5481
- Temperatura krzepnięcia -39 ° C DIN ISO 3016
- Strata na skutek parowania (Noack) 12,9% CEC-L-40-A-93
- Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
- Całkowita liczba zasadowa 7,0 mg KOH / g DIN ISO 3771
- Popiół siarczanowy 0,8 g / 100g DIN 51575
- Numer barwy (ASTM) L 2,0 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje: API GL4
Obszary zastosowań: Do przekładni i napędów działających pod normalnymi i wysokimi obciążeniami. Stosować zgodnie z zaleceniem producenta pojazdu.
Zastosowanie: Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu. Można być mieszany ze wszystkim dostępnymi na rynku olejami przekładniowymi. Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.
B00N5ZQOSY | AMAZON (ASIN) |
3087 | ARTNR_Z_OE |