Cena



Status

Nie wybrano żadnego pojazdu

A~6213000

Olej silnikowy 4T 10W30 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W30 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej silnikowy 4T 15W50 SHELL ADVANCE ULTRA 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
SHELL
Olej silnikowy 4T 15W50 SHELL ADVANCE ULTRA 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej silnikowy 4T 5W40 CASTROL Power 1 Scooter 1l 4T, API SL JASO MB Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 5W40 CASTROL Power 1 Scooter 1l 4T, API SL JASO MB Syntetyczny
(0)
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 4l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 4l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Olej silnikowy 4T 10W40 SILKOLENE Super 4 1l 4T, API SL JASO MA-2 Półsyntetyczny
SILKOLENE
Olej silnikowy 4T 10W40 SILKOLENE Super 4 1l 4T, API SL JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Olej silnikowy 4T 15W50 CASTROL Power 1 1l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 15W50 CASTROL Power 1 1l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 Racing 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 Racing 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej silnikowy 2T 30 ELF Scooter 2 Street 1l 2T, API TC JASO FD Półsyntetyczny
ELF
Olej silnikowy 2T 30 ELF Scooter 2 Street 1l 2T, API TC JASO FD Półsyntetyczny
(0)
Olej silnikowy 4T 15W60 MOTUL 300V Off Road 4l 4T estrowy PRZEWYŻSZA JASO MA2 Syntetyczny
MOTUL
Olej silnikowy 4T 15W60 MOTUL 300V Off Road 4l 4T estrowy PRZEWYŻSZA JASO MA2 Syntetyczny
(0)
Bestseller
Olej silnikowy 4T 10W40 MOTUL 5100 4l 4T wzbogacony estrami, API SM JASO MA-2 Półsyntetyczny
MOTUL
Olej silnikowy 4T 10W40 MOTUL 5100 4l 4T wzbogacony estrami, API SM JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Olej silnikowy 4T 15W50 MOTUL 7100 4l 4T estrowy, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
MOTUL
Olej silnikowy 4T 15W50 MOTUL 7100 4l 4T estrowy, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Nowość
Olej silnikowy 4T 5W40 MOTUL NGEN 7 1l 4T, API SP JASO MA-2 Syntetyczny
MOTUL
Olej silnikowy 4T 5W40 MOTUL NGEN 7 1l 4T, API SP JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej silnikowy 2T MOTUL 100 1l 2T, API TC JASO FB Mineralny
MOTUL
Olej silnikowy 2T MOTUL 100 1l 2T, API TC JASO FB Mineralny
(0)
Olej silnikowy 4T 15W50 MOTUL 300V Factory Line 4l 4T estrowy PRZEWYŻSZA JASO MA2 Syntetyczny
MOTUL
Olej silnikowy 4T 15W50 MOTUL 300V Factory Line 4l 4T estrowy PRZEWYŻSZA JASO MA2 Syntetyczny
(0)
Olej silnikowy 2T MOTUL 710 1l 2T estrowy, API TC JASO FD Syntetyczny
MOTUL
Olej silnikowy 2T MOTUL 710 1l 2T estrowy, API TC JASO FD Syntetyczny
(0)
Olej silnikowy 4T 10W40 LIQUI MOLY Street 4l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
LIQUI MOLY
Olej silnikowy 4T 10W40 LIQUI MOLY Street 4l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Olej silnikowy 4T 10W60 MOTUL 7100 4l 4T estrowy, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
MOTUL
Olej silnikowy 4T 10W60 MOTUL 7100 4l 4T estrowy, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Układ smarowania (pompa oleju) pasuje do CHIŃSKI SKUTER/MOPED/MOTOROWER/ATV GY6 125/150 Skuter 4T
INPARTS
Układ smarowania (pompa oleju) pasuje do CHIŃSKI SKUTER/MOPED/MOTOROWER/ATV GY6 125/150 Skuter 4T
(0)
Olej silnikowy 4T 10W40 LIQUI MOLY Street 1l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
LIQUI MOLY
Olej silnikowy 4T 10W40 LIQUI MOLY Street 1l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Olej silnikowy 4T 10W40 SHELL ADVANCE ULTRA 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
SHELL
Olej silnikowy 4T 10W40 SHELL ADVANCE ULTRA 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej silnikowy 4T 10W50 CASTROL Power 1 Racing 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W50 CASTROL Power 1 Racing 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
EKO
Olej silnikowy 4T 10W40 SILKOLENE Super 4 4l 4T opakowanie biodegradowalne, API SL JASO MA-2 Półsyntetyczny
SILKOLENE
Olej silnikowy 4T 10W40 SILKOLENE Super 4 4l 4T opakowanie biodegradowalne, API SL JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Olej silnikowy 4T 10W60 MOTUL 7100 1l 4T estrowy, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
MOTUL
Olej silnikowy 4T 10W60 MOTUL 7100 1l 4T estrowy, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej silnikowy 4T 20W50 MOTUL 3000 1l 4T, API SJ JASO MA-2 Mineralny
MOTUL
Olej silnikowy 4T 20W50 MOTUL 3000 1l 4T, API SJ JASO MA-2 Mineralny
(0)
Olej silnikowy 4T 20W50 MOTUL 7100 1l 4T estrowy, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
MOTUL
Olej silnikowy 4T 20W50 MOTUL 7100 1l 4T estrowy, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Nowość
Olej silnikowy 4T 10W30 MOTUL NGEN 5 1l 4T, API SM; SP JASO MA-2 Półsyntetyczny
MOTUL
Olej silnikowy 4T 10W30 MOTUL NGEN 5 1l 4T, API SM; SP JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Olej silnikowy 4T 10W40 MOTUL 3000 1l 4T, API SJ JASO MA-2 Mineralny
MOTUL
Olej silnikowy 4T 10W40 MOTUL 3000 1l 4T, API SJ JASO MA-2 Mineralny
(0)
1 z 13 następna

Smarowanie silnika zapewnia prawidłową pracę elementów, które współpracują ze sobą, by motocykl mógł się przemieszczać. Najczęściej występują dwa układy smarowania – z suchą i mokrą miską olejową. Ten drugi jest łatwy w obsłudze i stanowi część silnika, a prosta budowa przekłada się na niską awaryjność. Podstawą jest miska olejowa motocykla, do której spływa olej, a następnie jest on zasysany przez pompę i tłoczony do kanałów olejowych w bloku silnika. Całość działa na zasadzie cyrkulacji. W przypadku układu z suchą miską olejową pojawia się osobny zbiornik oleju i wtedy stosowane są dwie pompy – jedna odsysa olej do zbiornika, a druga przekazuje go z powrotem do silnika.

Pompa oleju do motocykla – kiedy wymienić?

Pompa oleju odpowiada za tłoczenie go pod ciśnieniem do specjalnych kanałów w silniku, a więc stanowi ona ważny element dystrybucji środka smarnego. W razie jakiejkolwiek awarii zaświeci się odpowiednia kontrolka, a w nowoczesnych motocyklach z zaawansowanymi wyświetlaczami będzie jej towarzyszył stosowny komunikat. Może się oczywiście zdarzyć, że problemem będzie czujnik, ponieważ kontrolka pojawia się również wtedy, kiedy i ten element pracuje nieprawidłowo. W takim przypadku pierwszą rzeczą jest sprawdzenie poziomu oleju w silniku motocykla. Jeżeli jest na minimum lub poniżej, to należy go uzupełnić i obserwować, czy nie dzieje się nic niepokojącego. Jeśli jednak to nie pomoże, to pozostaje wizyta w serwisie.

Jaki olej do motocykla?

Układ smarowania silnika w motocyklu polega na odpowiedniej jakości i rodzaju oleju. Wyróżniamy oleje syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne. Te pierwsze mogą pracować w szerokim zakresie temperatur i zapewniają bardzo dobre właściwości smarne oraz uszczelniające. W miarę możliwości warto stosować olej syntetyczny tak długo, jak jest to możliwe. Kupując go, należy zwrócić uwagę na oznaczenia w formacie XXWXX lub XWXX, gdzie pierwsza liczba informuje o temperaturze gęstnienia, a druga - o maksymalnej temperaturze otoczenia. Najczęściej stosowane są oleje o oznaczeniach 10W40 i 5W50. Olej półsyntetyczny do motocykla używany jest przezornie przez osoby, które kupiły używany jednoślad bez udokumentowanej historii przeglądów. W pierwszej kolejności najlepiej jednak wybrać olej zgodny ze specyfikacją podaną w instrukcji obsługi.