Inter Motors – 20 lat największej sieci sklepów motocyklowych w Polsce
Inter Motors obchodzi w tym roku 20-lecie istnienia. To kawał historii, w której nasza marka przeszła gigantyczny rozwój pod każdym względem.

Projekt od samego początku zakładał utworzenie największej sieci sklepów motocyklowych w kraju, w których motocyklista znajdzie odzież, akcesoria, części i materiały eksploatacyjne. Słowem wszystko pod jednym dachem. Ten plan się powiódł!
Oferta odzieży i części motocyklowych pojawiła się w Inter Cars jeszcze przed 2005 rokiem. Szybko jednak okazało się, że skuteczna sprzedaż tego towaru bez ekspozycji w punkcie sprzedaży nie jest możliwa i należało wprowadzić rozwiązania, które jak na ówczesne warunki znacznie odbiegały od hurtowego sposobu dystrybucji IC. W ten sposób na motocyklowej mapie Polski pojawiły się pierwsze sklepy z logotypem Inter Motors, m.in. w Warszawie, Gdyni, Rzeszowie, Łodzi i Wrocławiu, czy Poznaniu. W 2006 rok wchodziliśmy już z 12 lokalizacjami, a z każdym kolejnym rokiem na mapie kraju było ich coraz więcej.
Od samego początku posiadamy w dystrybucji jedną z najlepiej rozpoznawalnych motocyklowych marek odzieżowych na świecie, którą jest Alpinestars, a także angielski Oxford i amerykański Fly Racing. Do tego produkty eksploatacyjne: Ferodo, Hiflofiltro, czy oleje Castrol. To tylko kilku dostawców, którzy są z nami od samego początku.

Marki własne
Pierwsze lata działalności upływały nie tylko pod znakiem intensywnych poszukiwań światowych marek odzieży, czy kasków. Był to również czas odważnych decyzji i tworzenia marek własnych. Już w 2007 roku w sprzedaży pojawiła się pierwsza kolekcja odzieży Adrenaline. W podobnym czasie powstała marka kasków Ispido oraz Inparts przeznczona do oferty części do skuterów. Najbardziej rozpoznawalna spośród nich jest Adrenaline, która najsilniej ugruntowała sobie pozycję na polskim rynku motocyklowym, a także zdobywa sobie popularność w kilkunastu krajach europejskich. To marka kompletna, w ramach której oferujemy szeroką kolekcję odzieży tekstylnej, skórzanej, a także odzież przeciwdeszczowa, termoaktywną, obuwie, rękawice i akcesoria.
Perły w koronie
Rok 2009 przyniósł istotne zmiany w ofercie kasków. Pojawiła się marka Shark. Następnie w 2016 r., pozyskaliśmy wyłączną dystrybucje na włoskie kaski Nolan i pozostałe marki z tej grupy. Co ciekawe, historia zatoczyła koło i obecnie obie marki zostały skonsolidowane przez jedną grupę producencką, a my nadal jesteśmy ich wyłącznym importerem w Polsce. W 2010 r., pozyskaliśmy także francuską markę odzieży Ixon, która cieszy się coraz większą popularnością.

Początki i teraźniejszość
W ciągu 20 lat funkcjonowania, Inter Motors urósł z 6 sklepów, do 33 sklepów w Polsce i jednym w Rydze. Ciekawostką wartą podkreślenia jest fakt, że jeden z punktów znajduje się galerii handlowej w Warszawie. Nasza oferta z kilkunastu dostawców powiększyła się do ponad 100 marek. Obecnie definicja rozwoju to nie tylko otwieranie kolejnych sklepów. Jeszcze ważniejsza jest inwestycja w rozwój handlu elektronicznego i jak najlepiej skomponowaną ofertę, trafiająca w gusta motocyklistów.